HERRI URRATS

2022/05/03

Maiatzaren 8an Herri Urrats ospatuko da Senperen. Iparraldeko ikastolen jaia Euskararen inguruko elkartasunaren adierazgarria da eta honek, beti izan du Hegoaldeko euskaldunen elkartasuna. Euskaldunok, denok, bat egin behar dugu euskara eta ikastolen alde horregatik festan parte hartzera gonbidatzen zaituztegu.

Andra Mari ikastolak autobusa antolatu du bertara joateko, horretarako idazkaritzan izena eman beharko da (12€)

Animatu zaitezte!!!

Azken albisteak

2024-02-28
Nafar hegoaldeko uzta prest da zure sukaldean sartzeko! Martxoaren 13ra arte aukera paregabea duzu Eskutik Eskura kanpainaren bidez olioa, barazki-kontserbak, ardoak, arroza, lekaleak, pasta...
2024-02-19
Martxoaren 3an, Nafarroako XXXVII. kirol jokoen 2. jardunaldia ospatuko da. Antsoainen, Idaki kirol gunean izanen da, goizeko 10:30ean. Animo gazteak!
2024-02-19
Otsailaren 25ean emango zaie hasiera XXXVII. Nafarroako Herri Kirol jokoei, guztira 4 jardunaldi eta finala jokatuko dira: 1. Jardunaldia: Atarrabian, otsailaren 25ean, 10:30, Paz de Ziganda frontoian.
2024-02-15
Gure Ikastola Jasangarria proiektuaren barnean atal garrantzitsua da OINEZ BASOA. Otsailaren 18an eginen da arbola landaketa, ikasle eta familia guztiak parte hartzera gonbidatuta zaudete.